For...

.. only my Friends!!!!

"Spending time with positive people is like eating a delicious cupcake. It makes you happy and your life seem all the sweeter."

duminică, 29 mai 2011

Prajitura cu crema de lamaie



Aceasta prajitura este PREFERATA tuturor, fara falsa modestie!!! Mama mea are reteta de la bunica mea care fiind ardeleanca o stia de la sasoaicele satului. O minunatie de prajitura, racoroasa si f fina.
Ca ingrediente pentru blat avem nevoie de 6 oua, 300g zahar pudra, 250g faina, 8 linguri ulei si coaja de lamaie. Crema finala rezulta din alte 2 care se amesteca.

Restul instructiunilor le voi trimite pe mail, la cerere caci nu prea am vreme s-o scriu acum.

The rest of the instructions I will send by mail for who wants to prepare this magic dolce!! :)

11 comentarii:

  1. Arata minunat ! Mi-ar placea sa o fac si eu !

    RăspundețiȘtergere
  2. cu mare drag, scrie-mi o adresa de mail si ti-o trimit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Look amazing, thanks for stopping by, love your blog! gloria

    RăspundețiȘtergere
  4. many thanks Gloria!!! I wish you a happy summer :)) !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. what a gorgeous cake, I would love to have had a few pieces of that delicious cake!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dear Dennis,
    I can offer you ONLY the recipe... until you have the curiosity to taste in Romania.. the land of Dracula :))
    - many thks and send me your e-mail adress.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te rog frumos daca ai putea sa imi trimiti si mie reteta MII DE MULTUMIRI iralaura77@hotmail.com

      Ștergere
    2. Draga Laura,
      am trimis reteta, este OK?
      o zi frumoasa!

      Ștergere
  7. Buna,
    trimite-mi si mie te rog reteta!Arata f bine
    circu.magda@yahoo.com

    Mulutmesc frumos,
    Magda

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata super.... vreau si eu sa o fac. Te rog poti sa-mi trimiti si mie reteta?

    b.luissa@yahoo.com

    Mii de multumiri,
    Luissa

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur ca-ti place Luissa!
    Trebuie sa te atentionez ca este mai buna a doua zi, dupa ce de "patrund" (aromele cu blatul).. :))
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere