miercuri, 26 septembrie 2012

Bassarabian Pumpkin Pie - Plăcintă basarabeană cu dovleac

Altfel de plăcintă cu dovleac... basarabeană



Another pumpkin pie... Bassarabian

Vorba cântecului - Simply the best!  
Această rețetă este deosebită nu numai prin aspectul și gustul său ci și prin faptul că am descoperit-o de la verisoara basarabeană a bunului nostru prieten, Vali. Îi mulțumesc încă o dată, cu această ocazie!
Dovleac si scorțișoară ... delicioase arome si gusturi ale toamnei care se înfiripă încet, încet prin diminețile răcoroase...


PS - Dragă Andreea  sper că esti mulțumită :)) 

7 comentarii:

  1. Ce frumos! Foarte frumos blogul tau si retetele. Felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere!
      Este imbucurator cand iti trece cineva "pragul" si mai deosebit cand te incurajeaza!
      Numai bine!

      Ștergere
  2. Are un singur "defect" postarea, nu are pasii intermediari, ci doar produsul final! Mori de pofta, iti doresti sa-l prepari(mie imi place dovleacul sub orice forma), creste tentatia, si incepi sa programezi. Eu asa am facut, asa ca un weekend este programat experimentul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Elena,
      recunosc m-am grabit si aparatul foto n-a fost p'aproape... mi-am insusit critica constructiva, de altfel si voi proceda in consecinta...in curand, sper.
      Multumesc si te mai astept cu impresii!

      Ștergere
    2. Doamne fereste, nu era o critica, era nitica frustrare ca erau asa reusite pozele cu produsul final si weekendul aglomerat! Oricum o fac neaparat ca e deosebita.

      Ștergere
  3. Elena dragă,
    sorry, am uitat sa pun ghilimele!!
    Sincer, si mie imi place sa vizionez fotografii pe etape, mai ales ca aici chiar era nevoie la "plierea" foilor :)
    ... cum spuneam, graba strică treaba - câteodata!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. va rog mult daca se poate sa-mi dati reteta la placinta basarabeana cu dovleac

    RăspundețiȘtergere